براب نی نیاتون دوماهگی چه سایز لباسی تن میکنین

۴ پاسخ

سایز 3

سایز ۳

بستگی به وزن بچت داره من بچم زود بدنیا اومد وزنش کم بود یک استفاده میکردم.. ولی فک کنم دو مناسبه ببین وزنش جقدره ریز یا درشت

سایز ۲

سوال های مرتبط

مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 ۱۴ ماهگی
مامان آدریَن❤️ مامان آدریَن❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی