از چن وقت لباس سایز دو تن نی نیاتون کردین

۵ پاسخ

دوست دارم زود به سایز ۳ برسه

من هنوز سایز ۰ میپوشونم پسرمو

من هنوز سایز ۰ یه سری قواره ها سایز ۱
یه سرهمی سایز ۲ براش از قد کوچیکه از شکم گشاااد
به قواره و دوخت لباس و وزن بچه است

دیگه بستگی به وزن بچه داره این

کلا بستگی ب جثه نوزاد داره عزیزم برا بعضیا تپلیه بعضیا لاغرن بعضیا متوسط

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۳ ماهگی