۴ پاسخ

دخترم الان 49 روزشه از 45 روزگی سایز سه مولفیکس بستم

خودت متوجه میشی که دو براش کوچیکه

من از حدود ۴۵ روز ۳ هم استفاده کردم

من دوروز دو بستم دیدم فرقی نداره با یک
بعد سه بستم تقریبا از ۴۰روزگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی