والا هنوز صفر مبپوشونم انقد الکی گفتن ای صفر نخر نخر زود کوچیک میشه منم فقد دو دست صفر گرفتم همش ۱۲۳ ک تنش نمیشه بنظرم چندین دست صفر بخرید
بستگی به جثه بچه داره عزیزم من پسرم دنیا اومد 3700بود بعد 5روز شد 5و خیلی زود 1کوچیکش شد لباس بیمارستانم 1بردم اندازه ش بود و حدودا2هفته 1پوشید بعد 2تنش کردم بچه با بچه فرق داره
ما هنوز صفریم
من هنوز یک میپوشم
هنوز سایز صفرم
همچنان یک
حالاهنوزکه خیلی مونده تاسایزدو من هنوزصفرویک میپوشه
من ک همچنان یک اندازشه
من الان هنوز صفر میپوشه. وزنش هم معمولیه
فک کنم ۴ ماهگی بشه پسر من ک هنوز ۶۸ روزشه هنوز شلوار های یک براش بلنده
واسه نی نی من صفر هنوز بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.