از چند روزگی لباس سایز ۲ کردین تن بچهاتون؟

۱۱ پاسخ

والا هنوز صفر مبپوشونم انقد الکی گفتن ای صفر نخر نخر زود کوچیک میشه منم فقد دو دست صفر گرفتم همش ۱۲۳ ک تنش نمیشه بنظرم چندین دست صفر بخرید

بستگی به جثه بچه داره عزیزم من پسرم دنیا اومد 3700بود بعد 5روز شد 5و خیلی زود 1کوچیکش شد لباس بیمارستانم 1بردم اندازه ش بود و حدودا2هفته 1پوشید بعد 2تنش کردم بچه با بچه فرق داره

ما هنوز صفریم

من هنوز یک میپوشم

هنوز سایز صفرم

همچنان یک

حالاهنوزکه خیلی مونده تاسایزدو من هنوزصفرویک میپوشه

من ک همچنان یک اندازشه

من الان هنوز صفر میپوشه. وزنش هم معمولیه

فک کنم ۴ ماهگی بشه پسر من ک هنوز ۶۸ روزشه هنوز شلوار های یک براش بلنده

واسه نی نی من صفر هنوز بزرگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمان🩵 مامان رادمان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری