۱۱ پاسخ

من الان دخترم 35 روزشه دو تنش میکنم

من الان سایز ۳ استفادع میکنم
به خود نینی ربط داره دور رونش

من که بیشتر لباسای دخترم ۰تا۳ ماه بود سایزش تا سه ماه هم اندازش میشد

من دخترم دوماهشه هنوزسایزیک میپوشونم وزنش5200

من الان بچم چهار کیلو هست سایز دو میزنم دو بسته چهل و چهارتایی تموم کردم

بنده هنوز شماره یک میبندم😂
بستگی ب وزن نی نی داره عزیزم ب هیکلش ک چند بخوره

اینجوری متوجه نمیشی من سایز صفر بیمارستانی که یرا بچم گرفتم هنوز تنش میشه 😐
بچم سه کیلو بود مارکه خوبم گرفتم دانالو ولی نمیدونم براچی اینجوریه هنوز که اندازشه الان ۵ کیلو چهارصده

من از سر دو ماه شماره ۲ استفاده کردم

من سایز ۱ رو تا ۳ ماه

بستگی به وزن بچه داره
وقتی تپلی بشه پوشک قبلی سایزش نمیشه و پاشو میزنه

بستگی به جثه بچه داره
و قواره لباس ها
اکثرا سایز ۱ رو تا ۴۰ روز استفاده میکنن

سوال های مرتبط