سلام عزیزم دکترتون زیبا امیدوار طهرانی بود؟؟میشه بگید چقدر دستمزد گرفتن و همینطور هزینه بیمارستان رو
۳تا بسته بزرگ ۳
۴ام تازه گرفتم
من از یک ماه و نیمش فک کنم کمتر بود سایز ۳استفاده میکنم فک کنم سه ماهش پر بشه باید بریم سایز ۴ من تنگ نمیوشم ب پاش یکم راحت باشه بچه
خیلیییی
این دوتا سایز خیلی استفاده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.