۵ پاسخ

سلام عزیزم دکترتون زیبا امیدوار طهرانی بود؟؟میشه بگید چقدر دستمزد گرفتن و همینطور هزینه بیمارستان رو

۳تا بسته بزرگ ۳
۴ام تازه گرفتم

من از یک ماه و نیمش فک کنم کمتر بود سایز ۳استفاده میکنم فک کنم سه ماهش پر بشه باید بریم سایز ۴ من تنگ نمیوشم ب پاش یکم راحت باشه بچه

خیلیییی

این دوتا سایز خیلی استفاده میشه

سوال های مرتبط