۶ پاسخ

بسته به وزن و نوزاد داره

من سایز دو کمتر استفاده شد
سایز سه فعلا سه بسته استفاده کردم چهارمی هم باز کردم
اما خیلیا هستن که زیاد استفاده میکنن من لابلاش باز هم گذاشتم .

سايز دو اصلا نگير چون با يك فرقى ندارن
سايز سه (٤-٥) بسته بگير
ميگن سايز ٤ زياد استفاده ميشه

من بچم یک ماهشه دیگه ۳ داره اندازش میشه دو دیگه لازمم نمیشه به نظرم ۱ بخر ۳و۴

۲خیلی استفاده نمیشه ۳و۴زیادبگیر

یک و دو زیاد نگیر فکر کنم از هر کدوم سه تا بگیری کافیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی