مامانا شما سایز ۲ رو از چند روزگی استفاده کردین؟

۳ پاسخ

از ۲ ماهگی بستم

بستگی به وزنش داره من الان یک هفتس دخترمو دو میبندم

بدنیا اومد ۴ کیلو بود یک انچنان مصرفی نداشتم یک ماه اول خیلی زیاد بیرون روی دارن دیگه من کلا شابید ۴ یا ۵ بسته خریدم سایز ۱ ولی یادم نیست کی ۲ بستم هم زیر ۱ ماه بود ۲ بستم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی