شما تو این سن الان تو خونه چه لباسی تن بچه میکنین..؟

۴ پاسخ

تیشرت و شلوارک . بادی آستین کوتاه

منم زیر دکمه تنشه تو خونه چون خونه گرمه

والا من یه بادی رکابی و شلوار با یه شومیز مانتویی. سرد بشه جوراب. اینجا سرده

من بادی میپوشونم استین دار. سرد بشه شلوار میپوشونم.

سوال های مرتبط