۳ پاسخ

ببین دکتر دخترم گفت خراب نمیشه ولی خب کیفیتش میاد پایین

در حد ۵ ۶ ساعت در دمای عادی مثلا زیر ۳۰ اوکیه
دکتر پسرم اون اوایل تولدش میگفت

یه ساعت

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان پناه🎀🍼 مامان پناه🎀🍼 ۱۰ ماهگی