۱۳ پاسخ

شانسیه

برا من درست نبود

😂چی بگم آخه برا من درست بود

خیلی برای من و هرکی انجام دادیم راست بود

اینا همه چرت و پرته

برا من درست نبود

نشنیدم تابحال ، چ‌جوریه

شانسیه

الکیه

اخه منم یکی ریخت گفت پسره یکی ریخت گفت دختره😑😑

نه بابا صبر کن تا آنتی احتمال بهت بده

برا من دوبار ریختن درست بود

برا من که درست نبود

چرته.

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته نوزدهم بارداری
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری