منفی 😭 با دل پاکتون واسم دعا کنید .... لطفاااا

تصویر
۷ پاسخ

انشالله خدابه دلت نگاکنا

میدونم سخته ولی خدا هیچ بنده ای رو نا امید نمیکنه عزیزم

امیدت به خدا باشه ایشاالله خدا قسمت میکنه درمانت رو ادامه بده واسترس نداشته باش

به درمان پزشکتون اعتماد کنید و ناامید نشید ان‌شاءالله خدا بهتون زودتر بچه میده

انشالا به زودی خبر بارداریتو بشنویم

دکتر رفتید؟

چند وقته تو اقدامید؟

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری