۴ پاسخ

مال من بعضی روزا دوسه بار سکسع طولانی انجام میداد هر کدوم هم ۲۰ دقیقه طول می‌کشه ، الان کمتر شده شاید دیگه ریه هایش کامله دخملم

عزیزم سکسکه بخاطر تشکیل ریه هاست و تقویت ریه، یه جورایی آماده میظه برای نفس کشیدن بیرون از رحم مادر.
میشه گفت اکثرا از ۳۰ هفته متوجه سکسکه های نوزاد میشن

میگم من لصلا متوجه سکسکه نمیشم.سکسکه میکنن چه شکلی میشه؟ماشاالله تکونهاش خوبه ولی اصلا نمیفهمم که سکسکه میکنه یا نه
ممکنه اصلا سکسکه نکنه؟

میگن برای اینه که ریه هاشون خوب داره تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته چهلم بارداری