۲ پاسخ

من طبق این عمل کردم
میپزم .له می کنم .اکثر اوقات هم از تو صافی رد میکنم راحتتر بخوره

تصویر

من میذارم با یکم آب بپزه بعد با پشت چنگال له میکنم پوره سیب گلابی هویج

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۷ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی