۵ پاسخ

همه یبوست میگیرن منم توبارداری زیاداسهال شدم

نه ویروسه برودکتر چون اصلااسهال خوب نیس توبارداری

نه می خوام ببینم برای بچه خطرناکه،یا طبیعی،اخه توی اینترنت نوشته بخاطر تغییر هورمونا طبیعیه

کته با ماست بخور بزار قطع بشه وگرنه آب بدنت کم میشه

نه برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری