۱ پاسخ

سلام عزیزم اگه خیلی نگرانی و حس بدی داری برو درمانگاه چک کنن یه ان اس دی بگیرن ازت خیالت راحت شه

سوال های مرتبط

مامان میراث جان مامان میراث جان ۳ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ روزهای ابتدایی تولد