شماها انومالی رو چند هفته رفتید؟؟

۱۹ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

من دکترم ۱۸ هفته و یک روز نوشت همون ۱۹ هفته هفته دیگه سهشنبه نوبتمه

۱۸ هفته و ۴ روز

برا من 18هفته و دو روز نوشته ک میشه سه شنبه

۱۸ هفته

18هفته و1روز

من فردا سونو دارم ۱۸ هفته و ۱ روز

۲۱هفته

18 هفته

۱۸ هفته و ۴ روزم بود

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

من هنوز نرفتم🤦🏻

۱۹هفته و۲روز

من 18هفته و پنج روز

۱۸ هفته و سه روز

۱۸ هفته و یک روز
بهترین زمانش زیر ۱۹ هفته است که اگه خدایی نکرده جنین مشکلی داشته باشه بشه اقدامات لازم رو انجام داد

۱۸ هفته ۱ روز رفتم من

18هفته5روز

۱۸ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💗💗🩵 مامان 💗💗🩵 ۴ ماهگی
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری