بچه های سما هم زیاد آب دهن میریزن؟؟؟داره ۳ ماهش میشه

۷ پاسخ

واای خدا پسره منم اینجوریه 😂😂😂
نمیدونم چیکارش کنم الان که سه ماهش شده بیشتر اب میزیزه انگار سیل میاد خونمون نمیدونم دلیلش چیه

دقیقا🤦🏻‍♀️

من ی جایی خوندم نوشته بود زمانیکه دستگاه گوارش نوزاد میخاد کامل بشه زیاد اب دهن میریزه

آره پیشبند ببندین

۲۴ساعت خدااا از دهنش می‌ریزه ماهم دستمال ب دست😵‍💫😵‍💫😵‍💫

اره من ترسیدم گفتم نکنه دندون در بیاره

خیلییی

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی