بچه های شمام آب دهن میریزن

۸ پاسخ

تایک سالکی بیشترام میشه به خاطر تکمیل شدن گوارش و سفت شدن لثه و دندان.تا دندان هاشم در بیاد همینجوری اب دهانش میریزه .

فراوون

بخاطر ضعف عضلات دهان و یا سفت شدن لثه و دندون دراوردن هست

اره

بخاطر رفلاکس

ن هنوز

اگه مثل کف میاره رولبش از رفلاکسه

نه هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی