اره اواخر ۳ ماهگی شروع شده برای پسرم
خودت سردی خوردی زود چایی نبات بخور شیرتو بدوش با شیردوش تسویه شد دوباره بهش بده
سردیش کرده گلم
دختر منم همینطوریه دکتر گفت از رفلاکس
دختر منم اینطوریه ولا نمیدونم هرچی لباس تنش میکنم خیس میشه همش آب دهنش میاد
نه ولی بعضی وقتا خودش با دهنش کف درست میکنه میده بیرون
هم میتونه رفلاکس باشه هم تو گهواره نوشته بود دارن دندون هاشون رشد میکنه
پسر منم آب دهنش خیلی میره. فک کنم از ریفلاکس پنهان باشه
آره اتقاقا منم نگران این موضوع بودم ولی حس میکنم وقتی گردنش بد میمونه یا زیر سرش بلنده این طوری میشه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.