طبیعیه این بچه نمیخابه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

۵ پاسخ

دقیقا دختر منم اینجوری بود دیروز شب بیچاره م کرد نخوابید 🥲
ولی خدارو شکر الان خوابه

منکه دیگ صااف شدم از دل درد از دیشب نخوابیده.
دیروزم ک همش بیدار بود از ۳عصر تا ۱۲شب.
۲ونیم شب تا حالام دل درد داره

امادگی داشته باشم برا این روزا یعنی😂

اره گلم دختر من کل روز میخوابه شبا هم بیداره تا صبح

از طبیعی هم طبیعی تر

سوال های مرتبط