سلام شما به بچهاتون ماکارانی میدین

۱۳ پاسخ

عاشق ماکارونی هس

بله میخوره دوست داره

اره ریزریزمیکنم جلوش نیزارم بادست شروع میکنه ب خوردن

دو بار دادم . خیلی دوست داره ولی یبوست میشه

پسر من دوست نداره

بله خیلی دوسداره

من پنیر پیتزا میریزم روش خوشش میاد

بله ولی بدون سویا چون آلرژی داره و دکتر ممنوع کرده

گرفتارم از دستش هیچ غذایی نمیخوره همه رو پرت میکنه نمیدونم چکار کنم

میدم‌ولی نمیخوره مثل بقیه غذاها . تف میکنه بیرون 😬

بله ..

بله.

اره خیلی هم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی
مامان سیدحیدر مامان سیدحیدر ۱ سالگی