اره عزیزم هفته ای ی بار حتماماهی یا میگو میدم بهش
بله خیلی خوبه
خیلی وقته میدم بهش از ۸ ماهگی
اره دادم یکم
بله من میدم
ولی چون سردیه سعی کن یه چیز گرم بهش بده که شکمش درد نگیره
کمی نبات جوش خوبه یا اگه چای میخوره یه چایی خیلیییییی کمرنگ توش نبات بنداز
من سری اول که دخترم ماهی خورد تا صبح همش غلت میزد درست نخوابید فهمیدم سردیش شده ولی خب نمیشد نصف شب بیدارش کنم که نبات جوش یا عرق نعنا بدم بهش
وقتی شیر میخوره مگه میشه ماهی داد
بله عزیزم هفته ای یبار بهش میدم
آره گلم ده ماه بود ب بعد دادم
اره . امروز دادم. قبلاً هم دادم خیلی هم دوست داره . با برنج هم خورد
نه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.