با شکم کوشولوم عکس یادگاری گرفتم خوب شده🤍✨🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

آره عزیزم، عالیههه

خداحفظش کنه خیلی قشنگه😍😍

اره قشنگ شده عزیزم
کسی از بالا عکسو گرفت؟یا خودت تنهایی؟

عالیه ماشالله

😍قشنگه

خ قشنگ شد ک

خیلی قشنگه😍

ازه قشنگه

خیلی زیبا شده عزیزم

خوش به حالت من اصلان شکم ندارم

چه شییییک

سوال های مرتبط

مامان سید علی راد مامان سید علی راد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه برف زیبا❄️ مامان دونه برف زیبا❄️ هفته سی‌ویکم بارداری
انقدر جیغ زدم صدام در نمیاد خداااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله هااااااااااااااااااااااااا دونه برف زیبامون دخملوهههههههههههههههههههههههههه🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍❄️🤍💫🤍🍼🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍❄️🤍💫🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🍼💫🍼💞🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🤍💞🍼❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🤍💞🤍❄️🤍💫🍼🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷خدای فوق مهربونم شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هرچقدر سجده ی شکر ب جا بیارم بازم کمه خدایا دوستت دارم سرشار از اشکم ولی نمیخوام اینجا استیکر اشم بذارم پر از اشک ذوقم خدایا شکرت شکرت شکرت🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🤍🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
خدایا با همین حالم با تموم وجودم ازت می‌خوام نصیب تموم چشم انتظارا کنی این ذوق منو🥹🥹🥹🤍🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻خیلی دوستتون دارم دوستای قشنگم 🥹♥️
چ شب قدری بشه امشب.... یا امام زمان 🥹🤍🤲🏻