۵ پاسخ

اگه ای وی اف کنی بخوای تعیین جنسیت کنی هزینش کمتره ولی اگه کلن بخوای آی وی اف کنی هزینش بالا میشه

من تو مطب دکتر از یکی از مریضا شنیدم گفت ۱۱۰ میلیون

بیمارستان دولتی حدود ۵۰/۶۰تومن

تو شیراز که بیشتره
بین ۱۵۰ تا ۱۸۰

۱۳۰ تومن فکر کنم ، میخای ای وی اف کنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی