به نظرتون بیمارستان بهمن بهتره یا نیکان اقدسیه ؟

۳ پاسخ

یا ابوالفضل طبیعی ۳۵ تا ۵۰ میلیون 🤦

نیکان اقدسیه تو اینیستا تبلیغ گذاشته بود طبیعی ۳۵ تا ۵۰ میلیون سزارین ۶۰ تا ۱۰۰میلیون😐

بهمن من زن داییم اونجا زایمان کرده بود خیلی راضی بود

سوال های مرتبط

مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری