مامانا تیروئید 3،48در سه ماه دوم خطرناکه؟

۷ پاسخ

سلام کمی بالاس

نه عزیزم نگران نباش ولی حتما برو پیش متخصص غدد دوز داروتو ببره بالا چون 3 توبارداری تو رنج نرمال نیست ولی جای نگرانی نداره من خودم اول باردار 3ونیم بود دکترم دوز داروهام برد بالا الان 2 شده

عزیزم از منم تیروئیدم رو سه هست دکتر دوز قرصمو برده بالا حتما فردا پس فردا وقت دکتر غدد بگیر خیلیییییی مهمه خیلی

بالاس دارو میگیری درست میشه

تیروئید چرا میگیریم 🤔برا منم 3،32 دوباره آزمایش دادم ولی نمیدونم تیروئید از چیه

بستگی داره تو برگه آزمایشت رنج نرمال چی باشه هر آزمایشگاهی روش آزمایش و رنج خودشو داره

دارو نمیخوری مگ

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حلما و پسری🍭🍬 مامان حلما و پسری🍭🍬 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سید حسین مامان سید حسین ۷ ماهگی