۶ پاسخ

منم 125 میل گرفتم

آره من ۴,ماهشهه هم 125شیشش ولی 90تا میخوره

منظورم همین مدل که عکسشو گذاشتم بهتره

منم بیبی لند گرفتم خوبه
اون یکی مدلش خیلی بهتره

تصویر

بچه‌های من از نوزادی تا آخر ک شیر قطع کردم بیبی لند استفاده کردن.بعد قیمتش خوب بود زود ب زود عوض میکردم.چون شیشه شیر بو میوفته

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وسوم بارداری