۵ پاسخ

چیکو ام خوبه

بیبی سیل خیلی خوبه ولی گرونه خودم بیبی لند گرفتم گفتم اگه شیر خشکی شد برم اونو بگیرم

پینو خیلی خوبه

هیچکدوم / فقط اونت و دکتر براون

من سه سال پیش هنوز پینکو؛ هنوز مد نشده بود برا پسر دومم خریدم؛لامصب اتم بود
مگه میشکست هیچ مرگش نشد
هرچی آب جوش داغ می‌ریختم هیچ تعقیری نمی‌کرد
برا پسر اولم بی‌بی لند خریدم ..البته ۷ سال پیش اونم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری