۵ پاسخ

شکمی بود برا من ولی دو هفته بعدش برام واژینال نوشت

شکمی عزیزم بهتره ‌..واژینال خیلی نمی‌پسندن واسه اوایل بارداری

من ان تی شکمی
انومالی واژینال

واژینال برامون انجام دادن

واژینال انجام میدن عزیز

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری