برای دندون درد چیکار کنم 😭

۷ پاسخ

من ژل میزدم مسکن فوری بود دستمال کاغذی اتیش میزد شوهرم دود اونو به دماغ میکشیدم بعد دکتر گفته بود استامینوفن ۳۲۵ بخور با آموکسی سلین ضرر نداره

ژل نداری؟؟؟

آخ نگوووو مال من امروز درد میکنه وحشتناک
استامینوفن میخورم چاره ندارم
قطره دنتول آروم میکرد ولی تموم کردم شوهرمم نیست بره بخره

وای منم دندونم خیلی درد میکرد مامانم برای بریزه لری یا همون سقز واقعا معجزه کرد عفونت دندونمو کشید بیرون

قطره دنتول از داروخونه بگیر مسکن فوری درد دندون. شکل یه پماد کوچولوعه

اخ اخ منم دندونم درد میکنه

سوراخه؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان 🤍تمناوتیام 🤍 مامان 🤍تمناوتیام 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان فوادوفراز مامان فوادوفراز ۱۱ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد