خانوما چند هفته رفتین برای سنو وزن بچه ؟

۷ پاسخ

من یه دفعه ۲۸یه بار ۳۲ دکترم گفت ۳۶هفته دوباره برو چون بچم بریچه هنوز

من ۳۰هفته و دو روز رفتم سونو وزن

من این هفته رفتم 32 هم‌ باید برم

۳۱....

۳۰هفته

من ۳۱هفته و‌چندروز

سی و دوهفتگی رفتم منکه سی یک ب بعد خوبه بری

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Alireza&Arshiya مامان Alireza&Arshiya روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری