خانما از چند هفته شکم میاد پاین

۴ پاسخ

میگن بچه اول زودتر میاد و بچه دوم از ۳۸، ۳۹ میاد پایین

مال من از الان اومده

از من از همون اول شکمم رو به پایینه
سرکلاژیم هستم همش استرس زایمان زودرس رو دارم

من اومده پایین یه هفته ای هست

سوال های مرتبط

مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی