هم هفته های من درد خفیف پریودی دارین خیلی نگرانم

۶ پاسخ

سلام عزیزم
شما چیکار کردین واسه درد پریودی خفیفتون
الان منم مثل شمام
شیاف استفاده کردم فایده نداشت
عفونت ادراری دارم گفتم شاید بخاطر اونه، دکتر سفکسیم نوشت، استفاده کردم فردا اخریشه. بازم درد پریودی دارم

منم بعضی مواقع اینجوری میشم

منم دارم وشکمم سفت میشه

اگه داری استفاده کن اوکی میشی

اره منم همینجوری و نمی‌دونم چیکار کنم

مگه شیاف نداری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد