انگور تو شیردهی خوبه؟

۶ پاسخ

نفخ داره و ممکنه خودت یا بچت اسهال بشی

من میخورم بچم نفخ میکنه

عالیه. شیرافزاس

فقط حواست باشه نفاخه

آره شیر هم زیاد می‌کنه

ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان میران مامان میران ۹ ماهگی
مامان 🥹mohana🧿 مامان 🥹mohana🧿 ۱ سالگی
مامان شکلات🩵 مامان شکلات🩵 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني ۴ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۰ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی