كسي ترشح زرد رنگ داره دوستان ؟

۵ پاسخ

میگن اگه بدون بو باشه طبیعیه من دارم از اول بارداری ولی بدون بوعه

منم دارم از هفته های هفت هشت

بنظرم برو دکتر منم داشتیم از چهارماهگی فکرکردم طبیعیه ولی تازه فهمیدم عفونت ادراری هست باید درمان بشه

احتمالا یه عفونت خفیف داری بگو دکترت بهت آزمایش ادار بنویسه عفونتتو چک کنی برای بچه عفونت خوب نیس

بله من ازاول داشتم

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان وروجك مامان وروجك ۸ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی