بچه ها ترشح زرد رنگ از چیه

۸ پاسخ

اگه بو نداشته باشه طبیعیه عزیزم نگران نباش

مال منم بونداشت رفته رفته الان چندروزه که بوداره
عفونته
چهارشنبه میرم
به دکتربگم
درسته خارش وسوزش ندارع
اما من میترسم
توهم برو

عفونته گول نزن خودتو من داشتم بدون هیچ علامتی رفتم دکتر عفونت بود با یه دوره سه روزه داره خوب شد

دکترم گف اگ سوزش و خارش نداری اوکیه

دکترم گفت اگه خارش نداری و بوی بدی نداره طبیعیه

من از ۸ هفتگی دارم
چون بو و خارش نداره طبیعیه عزیزم
الانم دارم حتی

شاید عفونت

عفونت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی