مامانا سونوم خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

سلام عزیزم زایمان کردی؟

ایشالا همون سه شنبه زایمان کنی راحت شی عزیزم

سلام عزیزم زایمان کردی ؟

زایمانتون طبیعیع یا سزارین؟
من سزارین یراهفته دیگ نوبت دارم

برایاس ان تی ۳۷و۲روز بودی درسته؟

میشه منا فالو‌کنی

همه چیت خوبه عزیزدلم🧡🧡

بر اساس ان تی چند هفته ای؟

یه دور بندناف پیچیده دورگردن جنین
وزنش هم تو عکس مشخص نیس بنظرم دو نهصد و خورده ای اومد درسته؟
اگه ۲۹۰۰ باشه خوبه من امروز رفتم سونو ۲۸۰۰ بود گف خوبه

سوال های مرتبط

مامان آسنا🩷آرن🩵 مامان آسنا🩷آرن🩵 ۶ ماهگی
مامان ... مامان ... ۲ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۲ ماهگی
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۳ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان اتی مامان اتی ۱۳ ماهگی
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان 💙💙جوجه💙💙 مامان 💙💙جوجه💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی