۸ پاسخ

آره عزیزم باید انسولین بگیری من که کمتر بودم دارم انسولین میزنم

من ۲ ساعته ام بالاس ..دکتر متفورمین داد و رژیم ..بعد ۱ماه ک الان بشه برام دوباره ازمایش نوشته منتها با صبحانه ن با پودر ..شمام نترس ..از امروز رعایت کن

باید زیر ۱۸۰ باشه

خیلی بالاس باید رعایت کنی خطرناکه

چیزی نیست که فوقش انسولین بهت میده

کسی تجربه شو داشته ؟چکار کنم پایین بیاد؟

هیچی عزیزم باید بری دکتر غدد برات انسولین بنویسه

ناشتا چندی

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۲ ماهگی