فردا آزمایش گلوکز دارم چیکار باید بکنم

۲ پاسخ

صبح سعی کن جیشتو تا آزمایشگاه نگه داری
اگه نمیتونی نصفشو خالی کن برو
صبحانه هم نباید بخوری

۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باش .کار خاصی نباید بکنی . تنهام نرو

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری