۳ پاسخ

حدودا ۸ تا ۱۲ ساعت ناشتایی میخواد
صبح زود برو چندساعت طول میکشه
بعد از اولین بار ک خون دادی شربت و میدن میخوری یک ساعت بعد و دو ساعت بعد شربت باید باز خون بدی
تو فاصله بین خون دادن ها چیز دیگه ای نباید بخوری نهایتا یه کم آب
زیاد هم نباید راه بری

ده ساعت قبل ناشتا باش صبح یکم زودتر برو چون چندتا مرحلس چند ساعت طول میکشه اول ازت ناشتا خون و ادرار میگیرن بعد باید پودرو‌با اب قاطی کنی بخوری با اب سرد بخوری خوشمزس اذیت نمیشی

کار خاصی نداره ک.
شب قبل غذای پروتئین دار بخور ک سریع گشنت نشه صبح ناشتا ازمایش میدی محلول میدن میخوری دوساعت بعد مجدد ازمایش داری و تمام

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری