۳ پاسخ

سلام بین ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا
روز ازمایش هم بعد خوردن اون شربت سعی کنید دراز بکشید بعدش که دچار سرگیجه و تهوع نشید
من بعد هر مرحله ازمایش دادن دراز کشیدم اصلا اذیتم نکرد شربت هم خیلی خوشمزه بود🤭

هر چی ک می‌خوردی بخور فقط از ساعت ۱۱شب ب بعد هیچی نخور چون باید ناشنا بری
اونجوری اونو بخوری اونو نخوری ک‌نمیشه مثل روای قبل ک‌دقیق باشه ازمایشت
فقط پرتغال نارنگی نخور چون قند خون بالا نشون میدن بخواطر ویتامین c

شب قبل آزمایش شام سنگین نخور و 8تا12 ساعت ناشتا باش آب میتونی بخوری آزمایش ادرارم داره دستشویی نرو

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد