خانما قبل ازمایش گلوکز چیکار باید بکنم ؟ چقدر ناشتا باشم

۵ پاسخ

من ۹شب دیگه چیزی نخوردم ۹صبح ازمایش دادم

به غیر از ناشتایی ادرارتو همون اول بری میگیرن سعی کن بیدار شدی بری آزمایشگاه ادرار اول صبحتو ازت میخوان

فک کنم۱۲ساعت

هیچکاره خاصی نباید کنی هرکاری که شبا قبل میکردی هشت تا ده ساعتم باید ناشتا باشی

از ساعت ده شب قبلش هیچی نخور

سوال های مرتبط

مامان لى لى 💕 مامان لى لى 💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری