باید 10 ساعت قبل از
آزمایش ناشتا باشی
و هیچی نخوری
فقط میتونی آب بخوری
۸الی ۱۰ ساعت فکر کنم باید ناشتا باشیم
دغدغه بیشتر مامانا الان شده همین آزمایش و عمل 🤦♀️
منم فردا باید برم انجام بدم موندم چه جوری گشنگی تحمل کنم آخه ۱۰ ساعت
وای منم فردا میخوام برم غصمگرفته
هچی ناشتا عزمتو جزم کن برو 😂😂😂😂
کار خاصی نکن از ناشتا باش ۸ ۹ساعت شب قبلشم شیزینی نخور
دوتامون با هم یه سوال پرسیدیم😅میگن که روز قبل چیز شیرین نخور و از ۱۲ شب تا ۹ صبح باید ناشتا بود البته منظور همون ۸ ساعت ناشتاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.