۷ پاسخ

باید 10 ساعت قبل از
آزمایش ناشتا باشی
و هیچی نخوری
فقط میتونی آب بخوری

۸الی ۱۰ ساعت فکر کنم باید ناشتا باشیم
دغدغه بیشتر مامانا الان شده همین آزمایش و عمل 🤦‍♀️

منم فردا باید برم انجام بدم موندم چه جوری گشنگی تحمل کنم آخه ۱۰ ساعت

وای منم فردا میخوام برم غصم‌گرفته

هچی ناشتا عزمتو جزم کن برو 😂😂😂😂

کار خاصی نکن از ناشتا باش ۸ ۹ساعت شب قبلشم شیزینی نخور

دوتامون با هم یه سوال پرسیدیم😅میگن که روز قبل چیز شیرین نخور و از ۱۲ شب تا ۹ صبح باید ناشتا بود البته منظور همون ۸ ساعت ناشتاس

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی