۲ پاسخ

منم هفته آینده میرم🥴🥴

سلام عزیزم سعی کن روز قبلش قند مصنوعی نخوری
از ساعت 11 الی 12 ناشتا باش
تا میتونی زود برو چون خیلی معطل میشی تا به گرما نخوری
گلوکزت رو با آب سرررد قاطی کن قابل تحمل تره

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی