۱ پاسخ

فقط از نه شب به بعد دیگه چیزی نخوردم به جز اب
ازمایشم خدایی سخت نیست تازه خوشمزهم هست فقط یکم شیرینی داره دیگه
ولی محلولو خوردی بشین یه جا تا فقط ساعت بگذره جاتم خنک باشه
ایشالله به سلامتی میگذره میره برات

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد