۴ پاسخ

۸ ساعت ناشتا باش صبم هرچقدر تونستی زودتر برو آزمایشگاه

ن عزیزم ازساعت ده شب ب بعدچیزی نخور یروزقبلشم شیرینی نبایدمیخوردی

وقتی شربتو خوردی راه نرو که حالت تهوع میگیره

از ساعت ۹ به بعد چیزی نخور فردام زود برو که زودتر تموم بشه ضعف نکنی

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری