۴ پاسخ

عزیزم ب این حرفا ک میگن روز قبلش برنج و فلان نخور گوش نکن همون تغذیه هرروزت و داشته باش ک قندت واقعی نشون بده قند چیز مهمی نباید خودتو دکترت رو گول بزنی
فقط شب قبل بستنی نخور شیرینی چیزایی ک خیلیییی شیرینن همین فقط
حدودا ۱۰ ساعت هم ناشتا باش . آب عیبی نداره بخوری ولی قبل ازمایش سعی کن بیشتر از ی لیوان نخوری

انشالله ک برامنم خوب پیش بره.چتدبار خون گرفتن؟بعد جوابش زیاد طول میکشه تا بیاد

من امروز رفتم اصلا اینجور ک میگن بده حالت بد میشه نیست خوشمزه بود یکم زیادی شیرین

اگ با ازمایش قند عفونت ادراری هم برات نوشته باید اب نخوری قبلش و ادرار اول صبحت باشه . پس اینم رعایت کن
وقتی محلول گلوکز رو خوردی چون ناشتا بودی زیاد راه نرو و جابه جا نشو ک حالت بد نشه

سوال های مرتبط