عزیزم ب این حرفا ک میگن روز قبلش برنج و فلان نخور گوش نکن همون تغذیه هرروزت و داشته باش ک قندت واقعی نشون بده قند چیز مهمی نباید خودتو دکترت رو گول بزنی
فقط شب قبل بستنی نخور شیرینی چیزایی ک خیلیییی شیرینن همین فقط
حدودا ۱۰ ساعت هم ناشتا باش . آب عیبی نداره بخوری ولی قبل ازمایش سعی کن بیشتر از ی لیوان نخوری
انشالله ک برامنم خوب پیش بره.چتدبار خون گرفتن؟بعد جوابش زیاد طول میکشه تا بیاد
من امروز رفتم اصلا اینجور ک میگن بده حالت بد میشه نیست خوشمزه بود یکم زیادی شیرین
اگ با ازمایش قند عفونت ادراری هم برات نوشته باید اب نخوری قبلش و ادرار اول صبحت باشه . پس اینم رعایت کن
وقتی محلول گلوکز رو خوردی چون ناشتا بودی زیاد راه نرو و جابه جا نشو ک حالت بد نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.