۵ پاسخ

۸ساعت قبلش ناشتا باش
مزخرف ترین ازمایش دنیا بود برای من
بعد خوراکی شیرینم ببر ک بلافاصله بعد خون اخر بخوری
من اخریه افت قند پیدا کردم واقعا حالم بد شد
تا۴۴اومده بود قندم
بعد از دیروز تا الان یک ساعت یک بار افت قند و فشار میدم
نمیدونم چرا اینقد روم تاثیر گذاشت

ناشتا باید باشی قرص خواصی از شب قبل نخور چیز شیرین هم نخور قندتو زیاد نشون میده

۸ تا ۱۲ ساعت قبلش باید ناشتا باشی

سلام عزیزم نباید قبلش چیزی بخوری اونجا هم وقتی که بهت گلوکز رو دادند بعدش آب نخور چون بالا میاری و باید دوباره آزمایش رو از اول انجام بدی کمی حالت تهوع میگیری ولی اگه به رو خودت نیاری هیچی نمیشه

نه عزیزم ۸,۹ ساعت قبل آزمایش باید ناشتا باشی همین.

سوال های مرتبط