من ک. مردم تا این پودر خوردم🥲
از ۱۲ شب چیزی جز اب نخور
سعی کن نوشابه یا شیرینی چیزی نخوری امشب
اگه ۲ یا ۳ مرحله ای هستش زود برو که زودم تموم بشه
جای خلوتی انتخاب کن که خیلی اذیت نشی
میتونی با خودت چندتا یخ ببری با لیوان یا تراول ماگ
پودرشو با اب خنک خنک حل کن
سعی کن راه نری و زیاد نگاه گوشی نکنی
درکل ازمایش سبکی هستش فقط چون ناشتایی ممکنه گرسنت شه
بعد نمونه اخر یچیزی سریع بخور بعد بلند شو
منم دارم و شديدا متنفرم و دلم نميخواد برم 😭😭😭
حتما اينو يا نارنج با خودت ببر كه سريع بعدش بخوري اذيت نشئ
از الان دیگه چیزی نخور فقط آب بخور
اگه کشت ادرار هم داری صب دسشویی نکن
ادرارتو نگهدار برای نمونه چون برای کشت ادرار اول صبح لازمه
دوازده ب بعد غذا نخور
اب خاستی میتونی بخوری
همین🦦
شبم خوب بخواب🦦💋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.